пʼятницю, 29 квітня 2011 р.

Розворот квітня

Місяць підходить до кінця і я знову з розворотом про квітень.
Хто бажає приєднатися до цього проекту читайте у блозі Зроби Сама детальніше про проект Розворот - місяць нашого життя. 12 місяців, 12 розворотів, 1 альбом.


На розвороті я зобразила фото одного дня із великодніх свят, коли ми їздили в село до бабусі. Доці дуже сподобались квіточки, а мені - фотографувати її серед них. Розворот не зовсім закінчений - ще складаю журналінг.
Матеріали: за основу я використала жовтий скрап папір у горошок; папір із набору Hideaway; брадси Pastel Medium 8 мм і Pastel Small 3 мм від Dovecraft; бордюрний дирокол Marta Stewart Doly Lace; фігурний дирокол Квітка - 3,8 см від Dovecraft; квіточки вирізані із різних залишків скрап паперу.

__________________
Дівчата, в мене ще питаннячко до вас: коли в переглядаєте мій блог у вас чіткі фотографії моїх робіт, бо я бачу, що останні мої роботи не чіткі, і тільки коли збільшити зображення стають чіткими, неможу зрозуміти що це?

2 коментарі:

  1. очень красивый разворот, така интересно оформлена верхняя часть

    ВідповістиВидалити
  2. отвечу на вопрос по поводу лент - я их не приклеиваю, фиксирую только в месте под бантом :)

    ВідповістиВидалити