понеділок, 14 жовтня 2013 р.

мій скрапкуточок

привіт)
Я уже давно хотіла показати вам свій маленький скрапкуток. Він в мене зовсім маленький, бо організувала я його у своїй спальні, яка дуже малого розміру, але я рада що є хоч такий. Чоловік зробив для мене стіл і поличку, а далі я все порозкладала у коробочки і вже набагало зручніше і цікавіше творити, в порівнянні з підлогою)))

Ну дивимося, далі багато фото:

 загальний вигляд мого столу

на поличці у мене різні дрібнички, які я зберігаю у коробочках: квіти, брадси, перлинки,скотч,стрічки, кружево і т.д., а ще чорнило)
і фото поближче: 



На столі у мене стоїть мій найвірніший інструмент - швейна машинка, інколи ноутбук, але коли мало місця він кочує, штампи(покищо я не знайшла для них ідеального місця), а також корзина, де все для тиснення і вирізання на машинці, вона у мене ще не дуже заповнена, але все поступово)
    
і задекоровані баночки для олівців, ручок, лінійок, ножиць та ін.
    


А під столиком у мене 3 корзини, де я зберігаю дироколи, тканину, ще відерко для відходів, машинка для вирізання та тиснення і тумбочка де я зберігаю інші інструменти: фен для ембросінгу, клеєвий пістолет, клей та ін.


А ще біля столу стоїть у мене ящик  з папером, правда він у мене не дуже впорядкований) і в майбутньому планую його задекорувати

От такий у мене куток) 
поділіться і ви своїми творчими майстернями,
буду рада подивитися)


20 коментарів:

  1. Кааааак уютно! Очень нравится твой уголок! =)

    ВідповістиВидалити
  2. как же я люблю рассматривать рабочие столы... мммм, уютненько, супер!!!

    ВідповістиВидалити
  3. идеальный порядок! очень понравилось! светло и уютно) Мое гнездо нельзя показывать адекватным людям, дабы не убить все эстетические чувства))) ггггг

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарний, впорядкований та свытлий)

    ВідповістиВидалити
  5. Как уютно...и очень здорово!!!! Прекрасный рабочий уголок:)

    ВідповістиВидалити
  6. мама дорогая! как все аккуратно)) видел бы кто мой квадратный метр- заваааал))) очень уютно!

    ВідповістиВидалити
  7. Боже, какая чистота и порядок! :) У меня (особенно в крупном процессе) - бедлам :))

    ВідповістиВидалити
  8. дуже затишний куточок!! так добре коли все під рукою

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже класний куточок. А головне - світлий!) Ех... люблю я такі пости... і завжди мрію і собі щось таке. Я декілька днів тому опублікувала свій, можеш глянути: http://skrapbooking-by-natali.blogspot.com/2013/10/blog-post_7.html

    ВідповістиВидалити
  10. Очень уютно! У меня такой же столик!

    ВідповістиВидалити
  11. дякую за ваші відзиви) дуже приємно їх читати, а щодо порядку то він там рідко буває, напевно тільки в суботу коли я все стараюсь поставити на місце і прибрати) колись обовязково сфотографую свій куток в творчому процесі)))

    ВідповістиВидалити
  12. Это просто мечта - уголок такой классный, очень комфортный и красивый!

    ВідповістиВидалити
  13. Маша, красивый уголок и очень аккуратный! а где ты покупала такие красивые пластиковые корзины?

    ВідповістиВидалити
  14. дуже гарний куточок, все на своєму місці і дуже світле місце!

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже гарний куточок, я покищо в стані розробки робочого місця.
    Цікаво хто зів сільки цукекок Фереро - це ж від них коробочки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)))
      а коробочки і справді від цукерок фереро - ммм, це мої улюблені)
      чоловік завжди балує ними)

      Видалити
  16. Машенька, твой скрапуголок я почему-то представляла именно таким :)) Он похож на твои открытки - все такое нежное, милое... Эти баночки, кружевные салфеточки... А ленты как аккуратно сложены!! Настоящий сказочный уголок доброй волшебницы!

    ВідповістиВидалити
  17. шикарный скрапуголок, очень аккуратно всё и удобно для поиска в процессе создания!

    я бы показала свой уголок, но у меня всегда на столе творческий беспорядок! свободна только рабочая зона и причём я всегда знаю что, где и в какой кучке лежит, сразу нахожу, а стоит всё прибрать, разложить по полкам да коробочкам, так всё, сразу же начинаю очень долго искать что-то нужное и вдохновение убегает...

    ВідповістиВидалити