суботу, 19 листопада 2011 р.

Декоративне деревце

Привіт!
Якщо пам'ятаєте я недавно писала вам що викладаю в інституті нову дисципліну Декоративна флористика, ну і просила ссилки на МК по таких деревцятах ( дівчата дякую що відкликнулись), правда я так і не знайшла такого як шукала, тому вирішила застосувати свої знання і матеріали зі скрапу, і ось що в мене вийшло:

студенти були в захваті від тих квіточок, від самого процесу їх створення, жаль тільки, що я забула сфотографувати їхні деревцята.

тут на фото можна побачити як я покрила стовбур кракелюрною краскою:

9 коментарів:

  1. Дуже-дуже і дуже гарне і ніжне деревце!Фантастична робота. Пощастило бережанським спудеям з викладачем!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красиво, очень нежно. Захотелось что-то подобное сотворить!

    ВідповістиВидалити
  3. Машенька! Не устаю восхищаться разносторонностью твоих талантов!!!
    Заходи за наградкой: http://tanuyshkin.blogspot.com/2011/11/blog-post_23.html

    ВідповістиВидалити
  4. Яке прекрасне романтичне деревце!
    взагалі роботи настільки акуратні і композиційно довершені..

    ВідповістиВидалити