пʼятницю, 18 січня 2013 р.

не скрапове)

Привіт! це мій перший запис у Новому році, все ніяк не дійдуть руки до блогу. Маю багато всього вам показати навіть не знаю з чого почати.
В моєї донечки зовсім недавно було день народження, вже три рочки, аж не віриться так швидко біжить час. Покажу декілька фото. Тортик для неї робила сама, перший раз,хотіла замовити, але вона у мене народилася на свята, і не дуже хтось хотів брати замовлення, тому вирішила робити сама, добре що є гугл, який завжди прийде на допомогу.



завтра забіжу показати вам дитячий альбом)
па-па

4 коментарі:

  1. ой, какой красивый торт и ваша доча сама как пирожное!!!

    ВідповістиВидалити
  2. яка краса!) Веселушка з такими гарнющими хитрими оченятами вже розуміє, що красунечка, он як позує))
    тортик просто супер! я б, певно так і не зуміла б. Ідея оригінальна, я ще не бачила такі тортики з бантом. Прикольно)

    ВідповістиВидалити
  3. Какой в вас красивый тортик!!!!

    ВідповістиВидалити