суботу, 22 червня 2013 р.

♥♥♥Весільна книга побажань♥♥♥запрошення♥♥♥подаруночок для читачів

Привіт! Ви ще не забули про мене?

Я зараз нічого нового не творю, такий собі перерив, але є ще із непоказного весільна книга,  яку ще на початку травня робила, але все недоходили до неї руки, а зараз видалась вільна хвилинка і показую. Давно хотіла зробити таку книгу, але не було замовника, але все ж дочекалася. Вперше робила сама перепліт, дуже сподобався результат. Розмір книги 20х30см.
Далі багато фото:
















По матеріалах: використала білий пивний картон для основи сторінок (дуже сподобався), скраппапір різних колекцій в основному набір паперу First Edition Floral Pavilion, 30×30, набір скраппаперу Graphic 45 - Secret Garden - Pad, 30х30, а також листи паперу від Galeria Papieru і ММЕ, із декору різні квіти, брадси, перлинки, стрази, кружево, прикраси із полімерної глини і чипборд від Бумага-Марака.

Для цієї ж пари я робила запрошення двох видів 110 шт, але сфотографувала тільки один вид, і всі 110 шт із шифоновими квітами, вони мені аж снилися))) :

                                                         фото - в процесі створення


Для всіх хто дочитав до кінця і помітив мої нові ножі у книзі, я організую невеличкий розіграш на висічки - салфетки і бордюри ну і ще щось покладу. Пишіть в коментарях і на другий тиждень я розіграю)

На сьогодні все, па-па. 
Надіюсь надовго не пропаду)
Буду рада вашим коментарям)))

16 коментарів:

  1. Ох ничего себе, такая куча приглашалок О_О
    А книга пожеланий в таком формате - просто бомба!
    Очень круто :)
    Рада, что приложила руку к ее созданию :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа, дуже приємно)
      і дякую за чипік, дуже класний, люблю з ним працювати)))

      Видалити
  2. А я вже бачила цю книгу у тебе в групі, дуже красива!!!!
    Запрошення красивущі, скільки ж часу ти їх робила?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оля)
      ой, і не питай) приблизно 3 тижні, бо я на роботу ходжу і вечорами робила їх, і то незавжди видавалась вільна хвилинка, але головне що замовники дуже задоволені)))

      Видалити
  3. Книга пожеланий роскошна! Количество и красота приглашений поражают! Восхищена!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Неймовірна ніжність! дуже красивий альбом!
    Запрошення теж дуже сподобались. Молодчинка!
    Шкода що часу поменшало - давай повертайся :)

    п.с. щодо ножів то здається що новенькі в тебе від Spellbinders ножі Asian Accents. Якщо помилилсь то виправляй)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)
      без скрапу неможу, скоро буде відпустка то може частіше буду появлятися)
      а ножі інші, дещо схожі до тих що ти писала My Favorite Things - Die-namics Double Scallop Border, і ще два види від того ж виробника правда не встигла ще їх використати.

      Видалити
    2. Дуже гарні запрошення і просто чарівна книга побажань!!! Ще раз зрозуміла, як мені подобається папір First Edition, але, здається, це колекція Floral Pavilion.
      Обкладинка книги побажань - дуже вишукана, також мрію попрацювати з мереживом:)

      Видалити
    3. дякую, дуже приємно) і мені подобається цей папір)
      ой і неуважна я, швидко шукала і помилилася із назвою, дякую що поправили)вже все виправила :)

      Видалити
  5. Ух ты! Ах ты! Все обалденное! 110 шифоновых цветочков??? Я бы с ума сошла! Прелестные приглашения! Ты умница! Книга - прям целый альбом! Невероятно красивая! Обложка нежнейшая!
    Ножики заметила) С удовольствием бы опять выиграла вырубки) Салфеточка уже одна твоя осталась)))

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже чудовий альбом і запрошення, а яка робота проведена. Супер!:)

    ВідповістиВидалити
  7. дуже гарна книга побажань, а запрошення ніжні вийшли)
    а з квіточками я вас розумію))), теж робила до 150 штук)

    andriana.org.ua

    ВідповістиВидалити
  8. Запрошення такі прості і ніжні))мені б теж сподобались)))

    ВідповістиВидалити